* Junioritoiminta *

Seuramme juniorit ovat vuosien varrella osallistuneet ahkerasti jo perinteeksi muodostuneisiin Merituulen kalastuskilpailuihin ja tikkamestaruuden tavoitteluun. Molemmissa kilpailuissa on lapsille omat sarjat ja runsaat palkinnot.

Junioreiden käytettävissä ovat molemmissa seuran saarissa olevat soutuveneet. Varsinkin Hästholmin suojaisat vedet ovat oivia niin rauhalliseen soutamiseen kuin oman pienen kumiveneenkin kanssa hurjasteluun (tietenkin muut veneilijät huomioiden). Hästholmista löytyvät kaksi optimistijollaa ovat kaikkien seuralaisten käytettävissä, kunhan itse huolehtii alusten purjehduskuntoon saattamisesta ja sen jälkeen myös välineiden paikoilleen palauttamisesta.

Hästholmiin hankittiin keväällä 2019 päällä istuttava kaksipaikkainen kajakki, joka on tarkoitettu niin nuorison kuin vähän vanhempienkin vesileikkeihin.

Seuramme saarista löytyy myös mukavien saaripolkujen ja kiipeilypuiden lisäksi puuhasteltavaa esim. tikanheiton, Mölkky -pelin tai kroketin merkeissä.